Jak program funguje

Nejčastější dotazy - FAQ

Jak program funguje?

  • Na kterékoliv pobočce stavebnin IZOMAT se u pokladny zaregistrujete do programu a obdržíte věrnostní kartu.
  • Následující den provedete registraci karty na webu www.izoprofit.cz (v horní šedé liště vpravo „Registrace“). Zadáte EAN kód ze zadní strany karty a čtyřmístné heslo, které Vám sdělili na pobočce.
  • Nákupem vybraného sortimentu sbíráte body do programu.
  • Za získané body si objednáte odměny.

Jak sbírám body?

Sbírám body za kompletní sortiment?

Mám starou registraci z AJP (Akce jako prase), mohu i tak sbírat body?

  • Platnost vaši karty zjistíte po přihlášení na webu www.izoprofit.cz.
  • Na prodejně jste obdržel heslo nebo použijte vámi zvolené heslo z AJP, přihlašovací jméno je EAN kód na zadní straně karty.
  • Pokud se přihlásíte, pak je vaše registrace platná.
  • Můžete tedy nákupem vybraného sortimentu sbírat body.

Když zapomenu kartu, načtou se mi body?

  • Ano. Pokud zapomenete kartu, na pobočce, kde nakupujete, budete muset nahlásit své jméno. Prodejce pak vaši kartu zadá k objednávce.

Pokud zapomenu kartu a nenahlásím jméno, načtou se mi i přesto body?

  • Ano. Pokud je objednávka na IČ, u kterého existuje zlatá karta, pak se body automaticky načítají na tuto kartu.

Jaký je rozdíl mezi stříbrnou a zlatou kartou?

  • Zlatá karta je vystavena majiteli/jednateli společnosti.
  • Zároveň může majitel/jednatel společnosti zmocnit odběrem zboží své zaměstnance, kteří tak mohou rovněž sbírat body.
  • Zlatá karta má přehled o všech svých podúčtech (stříbrných kartách).

Mohu jako držitel zlaté karty sloučit body?

  • Ano. Jako majitel zlaté karty můžete sloučit všechny body ze stříbrných karet na zlatou kartu.
  • Sloučení bodů provedete po přihlášení zlaté karty na webu izoprofit.cz.
  • V editaci svého účtu vpravo nahoře po kliknutí na své jméno zvolte "Moje podúčty".

Kde jako majitel zlaté karty vidím stav účtů na stříbrných kartách?

  • Součet bodů na stříbrných kartách uvdíte v přehledu u svého jména po přihlášení na Izoprofit.cz. 

Platím za objednávku odměn dopravu?

  • Neplatíte. Doprava odměn na vaši adresu je zdarma.

Mohu si vyzvednout odměny na prodejně?

  • Na našich prodejnách si můžete vyzvednout jen vybrané odměny.
  • Zda je vyzvednutí možné, zjistíte v košíku na Izoprofit.cz při výběru dopravy.

Mohu odměnu vrátit nebo vyměnit?

  • Odměny z věrnostního programu nelze vrátit ani vyměnit.

Jak mohu objednávku reklamovat?

Kde mohu nahlásit změnu údajů?

  • Změnit údaje můžete sami po přihlášení do účtu.
  • Po kliknutí na vaše jméno vyberte "Můj účet" a dále klikněte na "Změnit informace".
  • Některé údaje podléhají kontrole administrátora. Tyto požadavky nám posílejte na email marketing@izomat.cz.

Co když věrnostní kartu ztratím?

Mohu objednávku zrušit nebo změnit dodací adresu?

  • Napište nám váš požadavek na email orders@watch.cz. Domluvíme se na úpravě objednávky.

Kdy odměnu po odeslání objednávky obdržím?

  • Po přijetí objednávky odesíláme odměny do 30 dní.
  • Rychlost odeslání závisí na dostupnosti odměny.
  • Ohledně dostupnosti odměn nás kontaktujte na orders@watch.cz.

Když nemám dostatek bodů na kartě, mohu objednávku doplatit?

  • Ano. Doplatek je možný při splnění těchto třech podmínek:
    1. Účastník nebude mít dostatek prostředků (získaných bodů) na svém uživatelském účtu a zároveň;
    2. předmětné odměny jsou v min. celkové hodnotě 300 bodů a zároveň;
    3. doplatek je možný jen v max. hodnotě 60 % z celkové ceny odměn.

Nepamatuji si heslo a nejde mi obnovit. Co s tím?

  • Nejprve využijte odkazu "Zapomenuté heslo?", který se nachází ve vyskakovacím okně po kliknutí na "Přihlášení" vpravo nahoře v šedé liště.
  • Pokud vám do emailové schránky registrované na Izoprofit.cz nepřišel odkaz pro obnovu hesla, kontaktujte nás na marketing@izomat.cz.

Přišla mi nekompletní nebo jiná objednávka. Jak mám postupovat?

  • Pokud vám přišla objednávka, která není kompletní, něco v ní chybí nebo obsahuje zboží, které jste si neobjednali, napište nám na orders@watch.cz.
  • Do emailu prosím uveďte:
    1. Číslo objednávky
    2. Fotografii rozbaleného balíku, kde jsou vidět položky z objednávky.
    3. Přiložte ofocený dodací list.

Potřebuji fakturu k objednané odměně. Jak mám postupovat?

  • Napište nám na orders@watch.cz. Do emailu uveďte číslo objednávky a ofocený dodací list.
  • Pro daňové účely máte také ihned k dispozici doklad (v pdf) o objednané odměně.
  • Tento si sami stáhnete po přihlášení na Izoprofit.cz v nastavení svého účtu.
Respektujeme vaše soukromí
IZOPROFIT potřebuje Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimojiné mohl ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko Přijmout vše.
Přijmout vše
Souhlas můžete odmítnout zde.